Известие

Collapse
No announcement yet.

Пали и гасне

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Пали и гасне

    Здравейте колеги ! Проблема е следния : от няколко дни насам колата сутрин рано на студен двигател пали без проблем но след 2 3 секунди гасне , след това пали и няма никакъв проблем. Днес се случи два пъти да запали и огасне но след това пак няма проблем. Промяна във вървежа не съм забелязал. Проблема се появи ден след като се прибрах ( Плевен - Пловдив) по магистралата и я настъпвах доста 160 180 км/ч . Възможно ли е да има някаква връзка с това и какъв може да е проблема. Колата е 147 1.6тс 105кс
    Alfa Romeo 147 1.6 ts 105hp

  • #2
    От някъде ти изпуска налягането в рейката.
    Заподозрени са някоя от дюзите, регулатора за налягане или някоя връзка по горивопроводите.
    При моя кенеф има едно маркуче точно зад динамото на рейката и заради него доста боксери са отишли за скраб, но при тебе как е точно не знам. Принципът обаче е съшия.
    Всичко това разбира се, ако на диагностиката не излезе нищо.
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #3
      Колата не е с боксер мотор.

      Закарай я на диагностика, може разни датчици за положението на коляновия или разпределителния вал, да са сдали багажа. И имай предвид, че тия скорости от 160-180, са рискови за TS мотора. Голяма е вероятността следващия път да питаш, как се получиха дупките в буталото.

      Comment


      • #4
        Ако 160-180 са рискови за ТС, то жална им майка. Старата 156 и то 1.6 не се оплакваше и при скорост над 200.
        какво ги жалите толкоз. Аз 33-ката я язда с толкова и то регулярно всяка сутрин или вечер. Зависи каква смяна съм.
        За диагностиката и аз го казах.
        Но принципът за втория старт е един и същи за всички кочини!
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • #5
          И аз моята барака редовно я изпъвам със 160-180, понякога 200 и още не е родила.

          А даже не съм и сменял ремъците, вярвам на стария собственик
          156 2.0TS

          Comment


          • #6
            Има изключения от правилото. Но и има доста теми тук, даже със снимков материал, какво става с буталата след движение с такава скорост. И кофти масло в колата.
            Иначе колега да иде на диагностика. Няма смисъл от хвърляне на боб и да гадаем. Ако някой знае в Пловдив подходящ сервиз, нека каже.

            Comment


            • #7
              Ако е с газова си смени рейката и я настрой

              Comment


              • #8
                Колата е без газов инжекцион . Имам кабел за диагностика и програмата малко по късно ще я проверя и ще споделя какво е излязло
                Alfa Romeo 147 1.6 ts 105hp

                Comment


                • #9
                  Закачих я на диагностика и нищо ново не показа . Старите си грешки ( катализатор и ламбда )
                  Alfa Romeo 147 1.6 ts 105hp

                  Comment


                  • #10
                    В сервиз ли я закачи?
                    Има доста параметри които се гледат ( от хората които знаят какво пише ). Не винаги записва грешки.
                    Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
                    Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
                    Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

                    Comment


                    • #11
                      Не във сервиз колега, пред блока с лаптопа ����
                      Alfa Romeo 147 1.6 ts 105hp

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от vankata143 Покажи съобщение
                        Закачих я на диагностика и нищо ново не показа . Старите си грешки ( катализатор и ламбда )
                        Ами ето ти проблемът - неправилна горивна смес и от там

                        Comment


                        • #13
                          Аз бих заложил, както каза някой от колегите, на теч от маркуч преди рейката. Временно можеш да заобикаляш неудобството с гасненето (поне така си мисля) като даваш на контакт 3-4 пъти преди да запалиш, за да подкачи гориво помпата и да вдигне налягане.
                          Alfa Romeo 156 Sportwagon, 1.9JTD, вътрешен фейслифт.

                          Comment


                          • #14
                            Скромния ми опит с лечението на тоя проблем когато се сблъсках с него лично през 07-08 година, както и наблюденията ми след това по други коли, е че много рядко проблема е свързан с подаването на гориво от помпата до рейката......тая система по мое мнение функционира доста добре при тия коли.......
                            Лошото е че другите възможни проблеми са твърде разнообразни и обширни за да се решат понякога с една диагностика.....дори и ако тоя дето гледа чува петела......
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #15
                              Ами вчера и днес запали от първия път без да гасне . Мисля че е възможно да е от некачествено говориво и тъй като е на резерва да оказва влияние или се бъркам ?
                              Alfa Romeo 147 1.6 ts 105hp

                              Comment

                              Working...
                              X